• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk zijn dat je een bestelling hebt geplaatst en opeens bedenkt dat je nog iets bent vergeten of dat je toch liever een ander product had gewild. Je bestelling wijzigen kan in de meeste gevallen tot maximaal 3 werkdagen voor levering. Lees hieronder meer over het wijzigen van je bestelling.

 

1. Extra item(s) toevoegen aan je bestelling

Klik hieronder voor een uitleg hoe je dit eenvoudig kunt doen!

 

2. Een item binnen een lopende bestelling wijzigen

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer hier of je bestelling al in productie is.

 

3. Het materiaal of dikte wijzigen van bepaalde item(s)

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer hier of je bestelling al in productie is.

Veelgestelde vragen

Ik wil enkele items annuleren in mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Geef de wijziging door via ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk beoordelen of je bestelling al is verwerkt en of wijzigen nog mogelijk is. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Ik wil mijn bezorg- of factuuradres wijzigen, hoe doe ik dat?

Geef de adreswijziging zo snel mogelijk door via ons contactformulier. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij streven ernaar je wijziging op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te behandelen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lopende bestelling, kan dat?

Dat kan tot maximaal 3 werkdagen voor de geselecteerde leverdatum. Om te voorkomen dat er dubbele verzendkosten betaald worden, adviseren we dit op de volgende manier te bestellen:

  • Vul de winkelwagen met de gewenste items

  • Selecteer 'afhalen Veenendaal' tijdens het bestellen

  • Geef duidelijk aan dat je bestelling samengevoegd moet worden met je huidige bestelling via het opmerkingenveld in de checkout, net voordat de bestelling betaald wordt. Vergeet hierbij niet je huidige ordernummer te vermelden!

 

Op deze manier breng je ons ervan op de hoogte dat de bestelling samengevoegd moet worden. Wij zullen er dan voor zorgen dat de twee bestellingen gezamenlijk bezorgd worden. Zodra je bestellingen zijn samengevoegd, ontvang je een bevestiging per mail. Mogelijk komen er extra verzendkosten bij wanneer de tweede bestelling in een andere verzend categorie valt ten opzichte van de originele bestelling. Daarnaast kan de leverdatum wijzigen, wanneer we de tweede bestelling niet op tijd kunnen produceren.

Worden wij niet op de hoogte gesteld via bovenstaande route of via een separate mail, dan zijn we genoodzaakt achteraf extra verzendkosten in rekening te brengen. 

 

Verwerkingsbijdrage
Valt jouw tweede bestelling onder de 25,-? Dan wordt er een verwerkingsbijdrage. Breng ons hiervan op de hoogte via ons contactformulier. We komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Dit hangt af van de status van jouw bestelling en of we het door jou gekozen materiaal op voorraad hebben. Wil je de bezorgdatum van jouw bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk laten weten of we de bezorgdatum nog kunnen aanpassen. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Kan ik mijn lopende bestelling wijzigen. Zo ja, hoe?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer hier of je bestelling al in productie is.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Je kan gemakkelijk een account aanmaken door naar inloggen te gaan en te klikken op ‘account aanmaken’. Heb je je winkelwagen al vol? Maak gemakkelijk een account aan via de laatste stap voordat je je bestelling definitief plaatst. Vul je gegevens in en vink op de checkout pagina ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan. 

Wanneer je jouw gegevens hebt verstuurd ontvang je een bevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja zeker! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven op welk adres jouw bestelling bezorgd mag worden. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

Bekijk alle veelgestelde vragen