• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk zijn dat je een bestelling hebt geplaatst en opeens bedenkt dat je nog iets bent vergeten of dat je toch liever een ander product had gewild. Je bestelling wijzigen kan in de meeste gevallen tot maximaal 3 werkdagen voor levering. Lees hieronder meer over het wijzigen van je bestelling.

 

> Afmetingen van een of meerdere item(s) binnen een lopende bestelling wijzigen

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer hier of je bestelling al in productie is en geef direct de gewenste wijzigingen door.

 

> Het materiaal of dikte wijzigen van bepaalde item(s)

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Hiervoor vragen je de originele bestelling te annuleren en de nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop. Controleer hier of je de originele bestelling nog kunt annuleren.

 

> Extra item(s) toevoegen aan je bestelling

Plaats een nieuwe bestelling inclusief verzendkosten. We crediteren de laagste verzendkosten en eventueel te veel betaalde verwerkingskosten. Laat via het opmerkingenveld in de laatste stap voordat je betaald weten welke bestellingen er samengevoegd moeten worden.

Veelgestelde vragen

Ik wil enkele items annuleren in mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je annulerings-verzoek door.

Ik wil mijn bezorg- of factuuradres wijzigen, hoe doe ik dat?

Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door. Wij streven ernaar je wijziging op werkdagen binnen 2 werkdagen te behandelen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit kan enkel wanneer de lopende bestelling nog niet in productie is. Lees hier meer.

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Dit hangt af van de status van jouw bestelling en of we het door jou gekozen materiaal op voorraad hebben. Wil je de bezorgdatum van jouw bestelling wijzigen? Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Kan ik mijn lopende bestelling wijzigen. Zo ja, hoe?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer hier of je bestelling al in productie is.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Je kan gemakkelijk een account aanmaken door naar inloggen te gaan en te klikken op ‘account aanmaken’. Heb je je winkelwagen al vol? Maak gemakkelijk een account aan via de laatste stap voordat je je bestelling definitief plaatst. Vul je gegevens in en vink op de checkout pagina ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan. 

Wanneer je jouw gegevens hebt verstuurd ontvang je een bevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja zeker!

Lopende bestelling: Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Nieuwe bestelling: Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven op welk adres jouw bestelling bezorgd mag worden. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

Bekijk alle veelgestelde vragen