• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk zijn dat je een bestelling hebt geplaatst en opeens bedenkt dat je nog iets bent vergeten of dat je toch liever een ander product had gewild. Je kan je bestelling enkel nog wijzigen wanneer deze nog niet in productie is genomen. Lees hieronder meer over het wijzigen van je bestelling.

 

> Afmetingen van een of meerdere item(s) binnen een lopende bestelling wijzigen

Controleer hier of je bestelling al in productie is en geef direct de gewenste wijzigingen door.

 

> Het materiaal of dikte wijzigen van bepaalde item(s)

De dikte en de houtsoort kunnen we na het plaatsen van een bestelling niet meer wijzigen. Wil je dit toch wijzigen? Dan vragen we je de huidige bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Controleer via dit formulier of je je bestelling nog kunt annuleren, en stuur eenvoudig een annuleringsverzoek in. Let op! Het bedrag wordt binnen enkele werkdagen retour gestort. Je bestelling kan hierdoor vertraging oplopen.

 

> Extra item(s) toevoegen aan je bestelling

Controleer allereerst of je huidige bestelling nog niet in productie is. Dit kan via dit formulier. Is het nog mogelijk je bestelling te wijzigen? Dan vragen we je het volgende te doen:

  1. Stuur het formulier in om je huidige bestelling in de wacht te zetten
  2. Plaats vervolgens een nieuwe bestelling inclusief de gewenste levermethode en mogelijke verwerkingsbijdrage en laat in het opmerkingenveld in de laatste stap voordat je gaat afrekenen weten dat deze samengevoegd moet worden met je huidige order. Geef hierbij duidelijk het ordernummer van je huidige bestelling aan.
  3. Doordat je een opmerking achterlaat krijgen wij een seintje. We zullen het verzoek beoordelen en wanneer mogelijk beide orders samenvoegen. De (te veel) betaalde verwerkingsbijdrage en/of verzendkosten worden gecrediteerd. 

 

Pakketpost

Heb je twee bestellingen welke allebei met pakketpost verzonden worden? Dan zullen we deze niet samenvoegen. Je krijgt de eventueel te veel betaalde verwerkingsbijdrage gecrediteerd.

 

Koeriersdienst

Wanneer een of beide bestellingen via onze koeriersdienst verzonden worden zullen we de te veel betaalde verzendkosten crediteren.

 

Afhalen

Wanneer je de bestellingen af komt halen hoeven deze niet samengevoegd te worden. Wel is belangrijk dat je bij het afhalen aangeeft dat je meerdere bestellingen hebt geplaatst!

Veelgestelde vragen

Ik wil enkele items annuleren in mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je annulerings-verzoek door.

Ik wil mijn bezorg- of factuuradres wijzigen, hoe doe ik dat?

Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door. Wij streven ernaar je wijziging op werkdagen binnen 2 werkdagen te behandelen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit kan enkel wanneer de lopende bestelling nog niet in productie is. Lees hier meer.

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Dit hangt af van de status van jouw bestelling en/of we het door jou gekozen materiaal op voorraad hebben. Wil je de bezorgdatum van jouw bestelling wijzigen? Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Kan ik mijn lopende bestelling wijzigen. Zo ja, hoe?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen, wat te controleren is via ons contactformulier. Zo niet, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Je kan gemakkelijk een account aanmaken door naar inloggen te gaan en te klikken op ‘account aanmaken’. Heb je je winkelwagen al vol? Maak gemakkelijk een account aan via de laatste stap voordat je je bestelling definitief plaatst. Vul je gegevens in en vink op de checkout pagina ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan. 

Wanneer je jouw gegevens hebt verstuurd ontvang je een bevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Jazeker!

Lopende bestelling: Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Nieuwe bestelling: Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven op welk adres jouw bestelling bezorgd mag worden.