Bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk zijn dat je een bestelling hebt geplaatst en opeens bedenkt dat je nog iets bent vergeten of dat je toch liever een ander product had gewild. Je kan je bestelling enkel nog wijzigen wanneer deze nog niet in productie is genomen. Lees hieronder meer over het wijzigen van je bestelling.

 

> Afmetingen van een of meerdere item(s) binnen een lopende bestelling wijzigen

Controleer hier of je bestelling al in productie is en geef direct de gewenste wijzigingen door.

 

> Het materiaal of dikte wijzigen van bepaalde item(s)

De dikte en de houtsoort kunnen we na het plaatsen van een bestelling niet meer wijzigen. Wil je dit toch wijzigen? Dan vragen we je de huidige bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Controleer via dit formulier of je je bestelling nog kunt annuleren, en stuur eenvoudig een annuleringsverzoek in. Let op! Het bedrag wordt binnen enkele werkdagen retour gestort. Je bestelling kan hierdoor vertraging oplopen.

 

> Extra item(s) toevoegen aan je bestelling

Controleer allereerst of je huidige bestelling nog niet in productie is. Dit kan via dit formulier. Is het nog mogelijk je bestelling te wijzigen? Dan vragen we je het volgende te doen:

  1. Stuur het formulier in om je huidige bestelling in de wacht te zetten
  2. Plaats vervolgens een nieuwe bestelling inclusief de gewenste levermethode en mogelijke verwerkingsbijdrage en laat in het opmerkingenveld in de laatste stap voordat je gaat afrekenen weten dat deze samengevoegd moet worden met je huidige order. Geef hierbij duidelijk het ordernummer van je huidige bestelling aan.
  3. Doordat je een opmerking achterlaat krijgen wij een seintje. We zullen het verzoek beoordelen en wanneer mogelijk beide orders samenvoegen. De (te veel) betaalde verwerkingsbijdrage en/of verzendkosten worden gecrediteerd. 

 

Pakketpost

Heb je twee bestellingen welke allebei met pakketpost verzonden worden? Dan zullen we deze niet samenvoegen. Je krijgt de eventueel te veel betaalde verwerkingsbijdrage gecrediteerd.

 

Koeriersdienst

Wanneer een of beide bestellingen via onze koeriersdienst verzonden worden zullen we deze samenvoegen. Je krijgt hier per mail een bevestiging van.

 

Afhalen

Wanneer je de bestellingen af komt halen hoeven deze niet samengevoegd te worden. Wel is belangrijk dat je bij het afhalen aangeeft dat je meerdere bestellingen hebt geplaatst!

Veelgestelde vragen

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je annulerings-verzoek door.