• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Betaalmogelijkheden

Er zijn verschillende manieren waarop je bij ons kunt betalen. Hieronder een overzicht van de betaalmethodes die we aanbieden. Zodra we je betaling hebben ontvangen gaan we voor je aan de slag! Bestel snel en eenvoudig hout of plaatmateriaal op maat!

iDEAL - gratis

Als je betaalt met iDEAL, dan gebruik je internetbankieren via jouw bank. De meeste bekende banken zijn aangesloten bij iDEAL en maken het mogelijk om deze dienst te gebruiken om de betaling te doen. Het is een van de meest gebruikte vormen van betalen op internet.

Creditcard - gratis

Je kunt gebruik maken van een creditcard van MasterCard of VISA. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, wordt je bestelling voorbereid en verstuurd wanneer gereed. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast. Betaal je via creditcard dan heb je alle gegevens nodig die op de kaart vermeld staan: het creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC code. Als je dat hebt ingesteld kan het ook zo zijn dat je een wachtwoord moet invullen. De gegevens van jouw MasterCard of Visa worden veilig verwerkt.

PayPal - gratis

PayPal is een online betaalrekening die is gekoppeld aan je e-mail adres. Je kunt ook je bankgegevens koppelen aan je PayPal-rekening. Geld wat op een PayPal-rekening staat kun je gebruiken voor een online aankoop of storten op je bankrekening.

Apple Pay - gratis

Apple Pay is de mobiele betaaldienst van Apple. Betaal gemakkelijk door je bank te koppelen aan je Apple wallet op je iPhone en betaal binnen enkele klikken.

Bancontact / Mister Cash (België) - gratis

Bancontact is de vorm van online betalen die je kunt gebruiken als je in België woont. De werkwijze is vergelijkbaar met iDEAL.

Vooruitbetaling - gratis

Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag overmaakt naar OPMAATZAGEN.nl. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging. Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, beginnen we met het voorbereiden van je order. Vooruitbetaling is mogelijk bij bedragen vanaf € 10.000,-. Ons rekeningnummer is: NL90 KNAB 0255 6014 33 t.n.v. OPMAATZAGEN BV.

Veelgestelde vragen

Welke betaalmethode accepteren jullie?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Bekijk hier de betaalmogelijkheden.

Overige
Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals VVV bonnen, op afbetaling of middels acceptgiro.

Kan ik met creditcard betalen?

Ja zeker! Je kunt gebruik maken van creditcard van MasterCard of VISA. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, wordt je bestelling voorbereid en verstuurd wanneer gereed. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast. Betaal je via creditcard dan heb je alle gegevens nodig die op de kaart vermeld staan: het creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC code. Als je dat hebt ingesteld kan het ook zo zijn dat je een wachtwoord moet invullen. De gegevens van jouw MasterCard of Visa worden veilig verwerkt.

Kan ik op rekening betalen?

Helaas is het niet mogelijk om op rekening te betalen. Bekijk hier onze diverse betaalmogelijkheden.

Mijn kortingscode werkt niet, hoe los ik dit op?

Dit kan meerdere redenen hebben:

  • De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
    Kopieer je kortingcode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken!

  • De kortingscode is verlopen
    Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik achteraf betalen?

Betaal met je creditcard om veilig achteraf te betalen. Bestel snel en eenvoudig hout of plaatmateriaal op maat!

Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Als de betaling niet is gelukt krijg je automatisch een betalingsherinnering. Deze kun je dan betalen om de bestelling alsnog af te ronden. Daarna ontvang je de orderbevestiging per mail.

Wordt de verbinding na het betalen verbroken? Zodra je hebt betaald krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

 

Gaat er alsnog iets mis? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we je kunnen helpen bij het afronden van je bestelling!

 

Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!

  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  3. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Mijn BTW nummer wordt niet herkend, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder!

  1. Controleer of je geen typefout hebt gemaakt, waardoor ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend.

  2. Is dat niet het geval? Dan gaat er wellicht iets fout tijdens de validatie. Wanneer ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend, kunnen we op dat moment helaas geen BTW vrije levering realiseren.

Probeer het ook eens in een andere browser. Lukt dit ook niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen naar een oplossing!

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Onze genoemde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

Bekijk alle veelgestelde vragen