Bestelling status
Ga snel door naar de sectie van jouw voorkeur:
Meer over onze service
We helpen je graag
Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woonachtig bent. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.
Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.
We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te laten bezorgen maar helaas hebben wij geen invloed op het proces van onze transporteur. Is dit niet wat je zoekt? Lees ook meer over:
Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op een rij
Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woonachtig bent. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.
Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.
België
Onze transporteur Van de Hoef Logistiek bezorgt in de meeste gevallen elke dag in België, maar er zijn enkele uitzonderingen. Woon je in een van deze gebieden tegen de Franse grens, dan nemen zij contact met je op een om definitief levermoment in te plannen.
We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te laten bezorgen, maar helaas hebben wij geen invloed op het proces van onze transporteur.
Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van onze transporteur, raden we je aan om het volgende te doen.
-
Controleer je spam folder. Het kan zijn dat de e-mail van de transporteur in je spam folder terecht is gekomen.
-
Is dit niet het geval? Dan heeft jouw bestelling onze zagerij waarschijnlijk nog niet verlaten. Pak je orderbevestiging erbij en controleer de leverdatum.
Wanneer de leverdatum van jouw bestelling is verlopen en je nog geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!