• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Levertijden

We leveren ons hout en plaatmateriaal vanaf 7 werkdagen thuis. Je bestelling sneller nodig? Kies voor een express levering waarbij we al vanaf enkele werkdagen leveren. Lees hieronder hoe onze levertijden werken.

 

Hout en plaatmateriaal

Wij leveren al ons op maat gezaagde hout en plaatmateriaal standaard vanaf 7 werkdagen bij je thuis. Sneller nodig? Kies dan voor één van onze express leveringsopties. 

  • 3 werkdagen - Hardlopers; grootste gedeelte van ons assortiment
  • 5 werkdagen - Hardlopers; grootste gedeelte van ons assortiment
  • 7 werkdagen - Standaard
  • 10 werkdagen - Speciale plaatmaterialen

 

Snelheid toeslag

Wanneer je jouw product eerder geleverd wilt hebben dan de standaard aangegeven optie, wordt er een snelheid toeslag in rekening gebracht. 

 

Meubels

Maatwerk meubels kunnen we al vanaf werkdagen bij je thuis bezorgen. 

 

Levertijd grote bestellingen België

Heb jij een bestelling geplaatst welke geleverd moet worden in België? Lees dan hier meer over de bezorging in België

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een snelle of express levering?

Kies in de product configurator of in de winkelwagen de gewenste levertijd. Dit kan al vanaf 3 werkdagen. In de checkout kies je vervolgens de gewenste leverdag. 

Ik kan niet kiezen voor snelle of express levering, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat de snelle of express levering niet beschikbaar is. Controleer in de winkelwagen of je voor een snelle of express levering gekozen hebt. Is dit niet het geval, wijzig de levertijd in de winkelwagen en controleer opnieuw of de datum beschikbaar is in de checkout.

 

Is de snelle of express levering niet beschikbaar, dan:

  1. Hebben we het bestelde materiaal niet op voorraad 

  2. Vertraagd één van de artikelen de levering

  3. Zit onze productie vol, waardoor we op dit moment niet sneller kunnen leveren.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet sneller leveren. Je kunt in dit geval enkel voor de standaard levering kiezen.

Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Wanneer je los hout of plaatmateriaal bestelt is het helaas niet mogelijk om vooraf een tijdvak te kiezen. Voor het bezorgen van een meubel is dit wel mogelijk! 

Hout- en plaatmateriaal
Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds, na 19:00 uur, per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Hierop hebben wij helaas geen invloed.

Meubels
Nadat jouw maatwerk meubel is overgedragen aan onze transporteur, nemen zij per e-mail contact met je op. Vervolgens kan je zelf een dag en tijdvak kiezen welke past bij de planning van jouw klus. 

Mijn gewenste leverdag staat er niet tussen, wat nu?

Het kan voorkomen dat jouw gewenste leverdag niet beschikbaar is. Controleer in de winkelwagen of je voor een snelle of express levering gekozen hebt. Is dit niet het geval, wijzig de levertijd in de winkelwagen en controleer opnieuw of de datum beschikbaar is in de checkout.

Is de snelle of express levering niet beschikbaar, dan:

  1. Hebben we het bestelde materiaal niet op voorraad. 

  2. Vertraagd één van de artikelen de levering.

  3. Zit onze productie vol, waardoor we op dit moment niet sneller kunnen leveren.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet sneller leveren. Je kunt in dit geval enkel de beschikbare leverdagen aanvinken.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Dit is afhankelijk van de transporteur waarmee jouw bestelling wordt verzonden. 

Levering DPD
Je ontvangt de avond voor levering, na 19:00 uur, een e-mail met een track & trace code van het pakket. Hiermee kun je het pakket volgen en krijg je een indicatie wanneer deze wordt bezorgd.

Levering Van de Hoef Logistiek
Je ontvangt de avond voor levering, na 19:00 uur, een e-mail met daarin een tijdslot van 3 uur waarin zij komen bezorgen.

Levering Br8
Zodra het maatwerk meubel is aangemeld bij onze transporteur Br8, nemen zij binnen enkele werkdagen per e-mail contact met je op voor het afspreken van het definitieve levermoment. Je hebt hierdoor zelf invloed op het moment van bezorgen. 

 

Geen e-mail ontvangen? Lees hier meer.

Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woonachtig bent. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.

Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.


België

Let op: onze transporteur Van de Hoef Logistiek bezorgt niet dagelijks in België. Bezorging door Van de Hoef Logistiek in België is daarom op afspraak. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, nemen zij contact met je op een om definitief levermoment in te plannen.

 

We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te laten bezorgen maar helaas hebben wij geen invloed op het proces van onze transporteur. 

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Dit hangt af van de status van jouw bestelling en of we het door jou gekozen materiaal op voorraad hebben. Wil je de bezorgdatum van jouw bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk laten weten of we de bezorgdatum nog kunnen aanpassen. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

We leveren op maat gezaagd hout en plaatmateriaal al vanaf 3 werkdagen bij je thuis. Tijdens het bestelproces kun je zelf de gewenste leverdatum kiezen. Lees hier meer over onze levertijden en bestel eenvoudig!

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Als jouw bestelling nog niet is bezorgd, raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen.

  1. Controleer de e-mail van de transporteur
    De avond voor levering ontvang je een e-mail van de transporteur die jouw bestelling komt bezorgen. Hierin vind je informatie over het tijdslot waarin zij komen bezorgen of een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox terecht komen.

    Controleer wat de status is van jouw bestelling. Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur en de levertijd van jouw bestelling al is verlopen, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

  2. Controleer het bezorgadres
    Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  3. Controleer je brievenbus
    Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.

Hebben bovenstaande stappen niet geholpen en is het nog steeds onduidelijk waar jouw bestelling zich bevindt? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We helpen je graag!

Wat is de levertijd van een sample?

We versturen de samples zo snel mogelijk. De levertijd is doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen. Ga naar ons hout en plaatmateriaal overzicht en ontvang je sample al binnen enkele dagen thuis!

Bekijk alle veelgestelde vragen