• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bezorgproblemen

Samen met onze transporteurs doen we er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, informeren we je zo spoedig mogelijk. Helaas hebben we niet altijd invloed op het moment van leveren. Lees hieronder wat je kunt doen wanneer je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt jouw pakket op een ander tijdstip opnieuw aangeboden of bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorger. Als je wilt kun je hier een klacht over indienen via ons contactformulier, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de service wordt verbetert! We nemen klachten erg serieus en streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te reageren.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorg afspraak?

Onze transporteurs komen speciaal voor u. Wanneer u niet thuis bent wordt de rit opnieuw ingepland en afhankelijk van het postcode gebied waarin u woonachtig bent kan dit één tot meerdere werkdagen vertraging oplopen. Is het echter een noodgeval? Dan vragen we u rechtstreeks contact op te nemen met onze transporeur van de Hoef (koeriersdienst) of Br8 (maatwerk vakkenkasten) om de afspraak in overleg te verzetten.

Bekijk alle veelgestelde vragen