• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bezorgproblemen

Samen met onze transporteurs doen we er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, informeren we je zo spoedig mogelijk. Helaas hebben we niet altijd invloed op het moment van leveren. Lees hieronder wat je kunt doen wanneer je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Als jouw bestelling nog niet is bezorgd, raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen.

  1. Controleer de e-mail van de transporteur
    De avond voor levering ontvang je een e-mail van de transporteur die jouw bestelling komt bezorgen. Hierin vind je informatie over het tijdslot waarin zij komen bezorgen of een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox terecht komen.

    Controleer wat de status is van jouw bestelling. Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur en de levertijd van jouw bestelling al is verlopen, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

  2. Controleer het bezorgadres
    Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  3. Controleer je brievenbus
    Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.

Hebben bovenstaande stappen niet geholpen en is het nog steeds onduidelijk waar jouw bestelling zich bevindt? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We helpen je graag!

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt jouw pakket op een ander tijdstip opnieuw aangeboden of bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorger. Als je wilt kun je hier een klacht over indienen via ons contactformulier, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de service wordt verbetert! We nemen klachten erg serieus en streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te reageren.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorg afspraak?

Onze transporteurs komen speciaal voor u. Wanneer u niet thuis bent wordt de rit opnieuw ingepland en afhankelijk van het postcode gebied waarin u woonachtig bent kan dit één tot meerdere werkdagen vertraging oplopen. Is het echter een noodgeval? Dan vragen we u rechtstreeks contact op te nemen met onze transporeur van de Hoef (koeriersdienst) of Br8 (maatwerk vakkenkasten) om de afspraak in overleg te verzetten.

Bekijk alle veelgestelde vragen