• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Er is iets fout gegaan

Je kunt je klacht over onze producten of onze dienstverlening insturen via ons contactformulier. We nemen dit erg serieus en zullen op werkdagen uiterlijk binnen 2 werkdagen werkdagen reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Mocht het gebeuren dat we er samen niet uitkomen? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Veelgestelde vragen

De kwaliteit van het plaatmateriaal is niet zoals verwacht, waar kan ik dit melden?

Dat vinden we erg vervelend. Graag horen we wat er mis is gegaan zodat we je kunnen helpen! Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel niet geheel naar verwachting is. Vergeet niet om het ordernummer te vermelden en bij voorkeur eventuele foto’s mee te sturen.

We nemen klachten erg serieus en streven ernaar binnen 2 werkdagen werkdag te reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorger. Als je wilt kun je hier een klacht over indienen via ons contactformulier, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de service wordt verbetert! We nemen klachten erg serieus en streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te reageren.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat vinden we erg vervelend en is zeker niet onze bedoeling. Uiteraard lossen we dit graag voor je op!
Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel van je bestelling is beschadigd. Om goed te kunnen beoordelen hoe we je kunnen helpen, is het belangrijk om het ordernummer te vermelden en foto’s van de schade mee te sturen. 

We streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen te reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?

Dat vinden we erg vervelend! Uiteraard lossen we dit graag voor je op door het ontbrekende onderdeel zo spoedig mogelijk na te sturen. 

Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel van je bestelling ontbreekt. Vergeet daarbij niet het ordernummer te vermelden! We streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag met een passende oplossing te komen.

Wat als ik een verkeerd product of foutieve afmetingen heb ontvangen?

Dan lossen we dat graag voor je op! Laat via ons contactformulier weten wat er fout is gegaan, zodat we zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen. Om je goed te kunnen helpen is het belangrijk om het ordernummer te vermelden en bij voorkeur eventuele foto’s mee te sturen. 

We streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag met een passende oplossing te komen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Als jouw bestelling nog niet is bezorgd, raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen.

  1. Controleer de e-mail van de transporteur
    De avond voor levering ontvang je een e-mail van de transporteur die jouw bestelling komt bezorgen. Hierin vind je informatie over het tijdslot waarin zij komen bezorgen of een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox terecht komen.

    Controleer wat de status is van jouw bestelling. Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur.

    Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur en de levertijd van jouw bestelling al is verlopen, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

  2. Controleer het bezorgadres
    Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  3. Controleer je brievenbus
    Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.

 

Hebben bovenstaande stappen niet geholpen en is het nog steeds onduidelijk waar jouw bestelling zich bevindt? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We helpen je graag!

Bekijk alle veelgestelde vragen