• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Betaling mislukt of geweigerd

Soms kun je problemen ondervinden tijdens het online betalen van je bestelling. Geen nood, wij helpen je om het op te lossen! Lees hieronder wat je kunt doen wanneer je problemen ondervindt tijdens het afrekenen.

 

Wordt de verbinding verbroken tijdens het betalen?

Als de betaling niet is gelukt krijg je automatisch een betalingsherinnering. Deze kun je dan betalen om de bestelling alsnog af te ronden. Daarna ontvang je de orderbevestiging per mail.

 

Wordt de verbinding na het betalen verbroken?

Zodra je hebt betaald krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

 

Gaat er alsnog iets mis? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we je kunnen helpen bij het afronden van je bestelling!

Veelgestelde vragen

Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!

  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  3. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Als de betaling niet is gelukt krijg je automatisch een betalingsherinnering. Deze kun je dan betalen om de bestelling alsnog af te ronden. Daarna ontvang je de orderbevestiging per mail.

Wordt de verbinding na het betalen verbroken? Zodra je hebt betaald krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

Gaat er alsnog iets mis? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we je kunnen helpen bij het afronden van je bestelling!

 

Mijn BTW nummer wordt niet herkend, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder!

  1. Controleer of je geen typefout hebt gemaakt, waardoor ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend.

  2. Is dat niet het geval? Dan gaat er wellicht iets fout tijdens de validatie. Wanneer ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend, kunnen we op dat moment helaas geen BTW vrije levering realiseren.

Probeer het ook eens in een andere browser. Lukt dit ook niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen naar een oplossing!

Bekijk alle veelgestelde vragen