• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Mijn account

Een account bij ons heeft diverse voordelen! Zo wordt jouw winkelwagen automatisch opgeslagen en is deze op al jouw apparaten in te zien wanneer je opnieuw inlogt. Ook bestel je sneller met jouw voorkeur adres(sen) opgeslagen. Deze hoef je namelijk niet telkens opnieuw in te voeren, waardoor je de bestelling met één klik kan toevoegen aan de winkelwagen. 

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Je kan gemakkelijk een account aanmaken door rechtsboven in het scherm naar inloggen te gaan en te klikken op ‘account aanmaken’.

Heb je je winkelwagen al vol? Maak gemakkelijk een account aan via de laatste stap voordat je je bestelling definitief plaatst. Vul je gegevens in en vink op de checkout pagina ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan. 

Wij zorgen ervoor dat jouw winkelwagen opgeslagen is en toekomstig toegankelijk is via je account omgeving. 

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn account gegevens wijzigen?

Ja zeker! Via je account kun je jouw persoonlijke gegevens of wachtwoord eenvoudig aanpassen.

Log in op jouw account.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Je kan gemakkelijk een account aanmaken door naar inloggen te gaan en te klikken op ‘account aanmaken’. Heb je je winkelwagen al vol? Maak gemakkelijk een account aan via de laatste stap voordat je je bestelling definitief plaatst. Vul je gegevens in en vink op de checkout pagina ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan. 

Wanneer je jouw gegevens hebt verstuurd ontvang je een bevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik mijn account verwijderen?

Dat is zeker mogelijk. Laat via ons contactformulier weten dat je jouw account wilt verwijderen. Vergeet daarbij niet je accountgegevens te vermelden! Wij streven ernaar je verzoek op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te behandelen.

Kan ik mijn bestelhistorie bekijken via mijn account?

Dat kan! Via je account kun je alle bestellingen zien, die je in het verleden via onze webshop hebt geplaatst mits je aangemeld was met je persoonlijke account op het moment van bestellen.

Log in op jouw account.

 

Kan ik ontbrekende bestellingen toevoegen aan mijn huidige account?

Helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk. Wil je een oude order opnieuw bestellen die niet in je account staan? Zoek dan je oude orderbevestiging op en voeg alle producten gemakkelijk opnieuw toe aan je winkelwagen.

Log in op jouw account.

Ben ik verplicht een account aan te maken voor mijn bestelling?

Nee dit is zeker niet verplicht, maar wel handig! Zo kun je jouw bestellingen altijd en overal terugvinden en de volgende keer nóg sneller bestellen! Maak hier jouw account aan!

Hoe kan ik mijn winkelwagen opslaan?

Ga naar jouw winkelwagen en kies voor 'winkelwagen e-mailen' of 'Winkelwagen opslaan in account'. Op deze manier kun je jouw winkelwagen altijd en overal bekijken!

Ik heb problemen met inloggen op mijn account

Dat is vervelend. We lossen dit natuurlijk graag voor je op!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

 

Bekijk alle veelgestelde vragen