• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Apparaat ondersteuning

Windows

Product Ondersteuning Download nieuwste versie
Chrome Huidige en voorlaatste Download
FireFox Huidige en voorlaatste Download
Opera Alleen huidige Download
Internet Explorer IE 11 (gedeeltelijk) Word niet langer ondersteund
Download Chrome
Microsoft Edge Huidige en voorlaatste Download

Mac

Product Ondersteuning Download nieuwste versie
Safari Huidige en voorlaatste Download
Chrome Huidige en meest gebruikte Download
FireFox Huidige en voorlaatste Download
Opera Alleen huidige Download

Mobiel/Tablet

Product Ondersteuning
IOS Safari Huidige en voorlaatste
Chrome Huidige en meest gebruikte

Veelgestelde vragen

De winkelwagen doet raar, hoe los ik dit op?

Dat is vervelend. We helpen je graag verder!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies, leeg je cache of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk!

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat je browser verouderd is of dat er een tijdelijke storing is ontstaan. Ging er iets mis tijdens het betalen? Lees dan hier verder. Lukt het bestellen om een andere reden niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag! 

Mijn kortingscode werkt niet, hoe los ik dit op?

Dit kan meerdere redenen hebben:

  • De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
    Kopieer je kortingcode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken!

  • De kortingscode is verlopen
    Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb problemen met inloggen op mijn account

Dat is vervelend. We lossen dit natuurlijk graag voor je op!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.