• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Apparaat ondersteuning

Maak gebruik van de laatste update van je browser
Er zijn veel internetbrowsers waarmee je onze website kunt bekijken; we zijn graag voor veel mensen bereikbaar. Van de meestgebruikte browsers controleren we regelmatig of de website goed verschijnt op het scherm en of alles optimaal werkt.

Om je goed van dienst te kunnen zijn is het belangrijk de updates van je browser bij te houden. Doe je dit niet, dan bestaat de kans dat websites niet geheel naar verwachting werken. Dit geldt ook voor OPMAATZAGEN.nl. Om je goed van dienst te kunnen zijn vragen wij daarom je browser te updaten wanneer er een update beschikbaar is.

 

Verouderde versie van je browser?

Met een verouderde browser kun je onze website helaas niet meer (goed) gebruiken. We raden je aan om over te schakelen naar een nieuwere versie. Overstappen naar een andere browser kan natuurlijk ook. Download eenvoudig de nieuwste versie van je favoriete browser; de meestgebruikte zijn:

Windows

Product Ondersteuning Download nieuwste versie
Chrome Huidige en voorlaatste Download
FireFox Huidige en voorlaatste Download
Opera Alleen huidige Download
Internet Explorer IE 11 (gedeeltelijk) Word niet langer ondersteund
Download Chrome
Microsoft Edge Huidige en voorlaatste Download

Mac

Product Ondersteuning Download nieuwste versie
Safari Huidige en voorlaatste Download
Chrome Huidige en meest gebruikte Download
FireFox Huidige en voorlaatste Download
Opera Alleen huidige Download

Mobiel/Tablet

Product Ondersteuning
IOS Safari Huidige en voorlaatste
Chrome Huidige en meest gebruikte

Veelgestelde vragen

De winkelwagen doet raar, hoe los ik dit op?

Dat is vervelend. We helpen je graag verder!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies, leeg je cache of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk!

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat je browser verouderd is of dat er een tijdelijke storing is ontstaan. Ging er iets mis tijdens het betalen? Lees dan hier verder. Lukt het bestellen om een andere reden niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier contactformulier. We helpen je graag!

Mijn kortingscode werkt niet, hoe los ik dit op?

Dit kan meerdere redenen hebben:

  • De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
    Kopieer je kortingscode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken!

  • De kortingscode is verlopen
    Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb problemen met inloggen op mijn account

Dat is vervelend. We lossen dit natuurlijk graag voor je op!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

 

Bekijk alle veelgestelde vragen