Apparaat ondersteuning
Windows
Product | Ondersteuning | Download nieuwste versie |
---|---|---|
Chrome | Huidige en voorlaatste | Download |
FireFox | Huidige en voorlaatste | Download |
Opera | Alleen huidige | Download |
Internet Explorer | IE 11 (gedeeltelijk) | Word niet langer ondersteund Download Chrome |
Microsoft Edge | Huidige en voorlaatste | Download |
Mac
Product | Ondersteuning | Download nieuwste versie |
---|---|---|
Safari | Huidige en voorlaatste | Download |
Chrome | Huidige en meest gebruikte | Download |
FireFox | Huidige en voorlaatste | Download |
Opera | Alleen huidige | Download |
Mobiel/Tablet
Product | Ondersteuning |
---|---|
IOS Safari | Huidige en voorlaatste |
Chrome | Huidige en meest gebruikte |
Veelgestelde vragen
Dat is vervelend. We helpen je graag verder!
-
Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies, leeg je cache of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
-
Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk!
Het kan zijn dat je browser verouderd is of dat er een tijdelijke storing is ontstaan. Ging er iets mis tijdens het betalen? Lees dan hier verder. Lukt het bestellen om een andere reden niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag!
Dit kan meerdere redenen hebben:
-
De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
Kopieer je kortingcode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken! -
De kortingscode is verlopen
Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.
Dat is vervelend. We lossen dit natuurlijk graag voor je op!
-
Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
-
Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.