Let op! Je browser is verouderd.

Je bezoekt OPMAATZAGEN.nl op een browser die wij niet langer ondersteunen. Wij adviseren de laatste browserversie te downloaden zodat je snel en veilig je bestelling kan plaatsen.

Lees meer over welke browsers wij ondersteunen.
  • Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Algemeen

 
Hoe kan ik een sample / monster / staal bestellen?
Antwoord:

We begrijpen het heel goed als je het materiaal eerst even wilt voelen en de structuur goed wilt bekijken. Daarom kun je bij OPMAATZAGEN.nl ook een sample aanvragen. Dit is een stukje materiaal van 10,0 x 10,0 cm in een willekeurige dikte. De kosten hiervan zijn € 2,50 en hiervoor hoef je geen verzendkosten te betalen. Je bestelt een sample heel eenvoudig door bij de houtsoort zelf op de pagina, bovenaan het bestelproces te klikken op ‘bestel een sample’.

Klik hier om een sample te bestellen.

Ik ben op zoek naar advies. Kan ik daarvoor contact met jullie opnemen?
Antwoord:

Zeker! We helpen je graag met jouw klus en daarom maken we klusvideo’s, schrijven we klustips en hebben we deze pagina ingericht met antwoorden op veelgestelde vragen. Toch kan het zijn dat jouw vraag er niet tussen staat. Stel je vraag dan rechtstreeks aan één van onze medewerkers? Bel, app, mail of chat met onze klantenservice. We helpen graag!

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Antwoord:

Dit zie je terug in het bestelproces, nog voordat je de bestelling plaatst. Is het een spoedbestelling? Neem dan contact op met de klantenservice over de gewenste leverdatum. We kunnen in sommige gevallen het materiaal sneller leveren.

Heb je een vraag over de voorraad van de accessoires? Check de veelgestelde vragen over de accessoires .

De website werkt niet, wat moet ik doen?
Antwoord:

Huilen, net als wij in dit geval ;-)! Maar voordat je dat doet kan het nuttig zijn om te checken of je, als je op je smartphone onze website bezoekt, niet door je databundel heen bent. In het laatste geval kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Wij werken er continu aan om onze website te optimaliseren. Mocht je iets anders geks tegenkomen laat het ons dan weten. We proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?
Antwoord:

Er zijn veel internet browsers waarmee je onze website kunt bekijken; we zijn graag voor veel mensen bereikbaar. Van de meestgebruikte browsers controleren we regelmatig of de website goed verschijnt op het scherm en of alles optimaal werkt. Het kan zijn dat de browser verouderd is, of dat er een tijdelijke storing is ontstaan.

Lukt het bestellen niet? Neem dan contact met ons op. We kunnen aangeven of er een storing bekend is, of we kunnen u helpen met bestellen.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar ben nog iets vergeten. Kan ik dat nog toevoegen zonder opnieuw de verzendkosten te betalen?
Antwoord:

Daar willen we onze uiterste best voor doen! Stuur zo snel mogelijk een e-mail via klantenservice@OPMAATZAGEN.nl. Wij zullen dan beoordelen (streven binnen 2 uur tijdens openingstijden) of de bestelling al is verwerkt en of de bestellingen samengevoegd kunnen worden. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Bellen mag en kan natuurlijk ook!

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Ik wil na betaling nog iets wijzigen in mijn bestelling, kan dat?
Antwoord:

Laat ons dit weten via klantenservice@OPMAATZAGEN.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk (streven binnen 2 uur tijdens openingstijden) beoordelen of de bestelling al is verwerkt en of wijzigingen nog mogelijk zijn. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Bellen mag en kan natuurlijk ook!

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Ik wil iets bestellen wat niet op de website staat?
Antwoord:

We zijn volop in ontwikkeling en ook ons assortiment breidt haast dagelijks uit. Iets wat er vandaag niet is, kan morgen zomaar ineens in onze webshop staan. Neem daarom altijd even contact op met de klantenservice. Hoe meer verzoeken voor een bepaald product, hoe groter de kans dat het op een dag in de webshop verschijnt. Misschien is jouw verzoek straks wel de aanleiding voor nieuw assortiment!

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Uit hoeveel stappen bestaat het bestelproces?
Antwoord:

Drie stappen!

  1. Je vult je winkelmand en controleert alle afmetingen en afwerkingen. Wijzigingen kun je hier nog doorvoeren.

  2. Staat alles correct in de winkelmand, dan druk je op ‘Ik wil bestellen’. Hier vul je jouw persoonlijke gegevens in en kies je de gewenste afleverdatum als je het wilt laten bezorgen of kies je voor de optie ‘ophalen’.

  3. Bij stap 3 kun je de leverdatum kiezen en de betaling voldoen. Op dat moment ontvangen wij je order en gaan onze zaagspecialisten met plezier aan de slag om alles tot op de mm nauwkeurig te zagen.

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Staat het antwoord er niet tussen? Stuur je vraag in!