• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Levertijd, transport en bezorging

Ik heb de orderbevestiging niet ontvangen, wat kan ik doen?

E-mail bevestiging

Wanneer je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail met daarbij de factuur toegevoegd. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

Mijn account omgeving

Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je ieder moment je bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account.

Ga naar de login pagina

Zijn bovenstaande opties niet beschikbaar? We sturen de orderbevestiging graag opnieuw! Hiervoor hebben we de naam of e-mailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst nodig en een ordernummer. Op die manier kunnen we je snel helpen! Neem direct contact met ons op via ons contactformulier.

Ik heb geen e-mail ontvangen van de transporteur, wat kan ik doen?

Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van onze transporteur, raden we je aan om het volgende te doen:

  1. Controleer je spam folder. Het kan zijn dat de e-mail van de transporteur in je spam folder terecht is gekomen.

  2. Is dit niet het geval? Dan heeft jouw bestelling onze zagerij waarschijnlijk nog niet verlaten. Pak je orderbevestiging erbij en controleer de leverdatum.

Wanneer de leverdatum van jouw bestelling is verlopen en je nog geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!

Is het plaatsen van mijn bestelling gelukt?

Wanneer de betaling van je bestelling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op! Deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik mijn lopende bestelling wijzigen. Zo ja, hoe?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk beoordelen of je bestelling al is verwerkt en/of wijzigen nog mogelijk is. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt jouw pakket op een ander tijdstip opnieuw aangeboden of bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!

Wat is de status van mijn bestelling?

Je ontvangt, nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woont. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.

Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Als jouw bestelling nog niet is bezorgd, raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Controleer de e-mail van de transporteur
    De avond voor levering ontvang je een e-mail van de transporteur die jouw bestelling komt bezorgen. Hierin vind je informatie over het tijdslot waarin zij komen bezorgen of een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox terecht komen.

    Controleer wat de status is van jouw bestelling. Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur en de levertijd van jouw bestelling al is verlopen, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

  2. Controleer het bezorgadres
    Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  3. Controleer je brievenbus
    Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.

Hebben bovenstaande stappen niet geholpen en is het nog steeds onduidelijk waar jouw bestelling zich bevindt? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We helpen je graag!