• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Ruilen, retour of een klacht

Er is iets fout gegaan

De kwaliteit van het plaatmateriaal is niet zoals verwacht, waar kan ik dit melden?

Dat vinden we erg vervelend. Graag horen we wat er mis is gegaan zodat we je kunnen helpen! Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel niet geheel naar verwachting is. Vergeet niet om het ordernummer te vermelden en bij voorkeur eventuele foto’s mee te sturen.

We nemen klachten erg serieus en streven ernaar binnen 2 werkdagen werkdag te reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorger. Als je wilt kun je hier een klacht over indienen via ons contactformulier, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de service wordt verbetert! We nemen klachten erg serieus en streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te reageren.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat vinden we erg vervelend en is zeker niet onze bedoeling. Uiteraard lossen we dit graag voor je op!
Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel van je bestelling is beschadigd. Om goed te kunnen beoordelen hoe we je kunnen helpen, is het belangrijk om het ordernummer te vermelden en foto’s van de schade mee te sturen. 

We streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen te reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?

Dat vinden we erg vervelend! Uiteraard lossen we dit graag voor je op door het ontbrekende onderdeel zo spoedig mogelijk na te sturen. 

Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel van je bestelling ontbreekt. Vergeet daarbij niet het ordernummer te vermelden! We streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag met een passende oplossing te komen.

Wat als ik een verkeerd product of foutieve afmetingen heb ontvangen?

Dan lossen we dat graag voor je op! Laat via ons contactformulier weten wat er fout is gegaan, zodat we zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen. Om je goed te kunnen helpen is het belangrijk om het ordernummer te vermelden en bij voorkeur eventuele foto’s mee te sturen. 

We streven ernaar op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag met een passende oplossing te komen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Als jouw bestelling nog niet is bezorgd, raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen.

  1. Controleer de e-mail van de transporteur
    De avond voor levering ontvang je een e-mail van de transporteur die jouw bestelling komt bezorgen. Hierin vind je informatie over het tijdslot waarin zij komen bezorgen of een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox terecht komen.

    Controleer wat de status is van jouw bestelling. Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur.

    Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur en de levertijd van jouw bestelling al is verlopen, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

  2. Controleer het bezorgadres
    Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  3. Controleer je brievenbus
    Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.

 

Hebben bovenstaande stappen niet geholpen en is het nog steeds onduidelijk waar jouw bestelling zich bevindt? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We helpen je graag!

Garantie

Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

Simpel en helder, bekijk onze algemene voorwaarden.

Retourzending

Hoe snel ontvang ik mijn aankoopbedrag terug na retourneren?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourmelding. 

Wij mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Mocht het zo zijn dat de waarde van de producten is verminderd (bijvoorbeeld door beschadiging of het ontbreken van onderdelen), dan krijg je deze waarde niet door ons terugbetaald. Voor het terugbetalen gebruiken wij het bij ons bekende rekeningnummer.

Hoe werkt jullie retourproces?

Als je jouw bestelling wilt retourneren of ruilen, doen we daar niet moeilijk over. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst, zonder reden. Alles wat op maat is gemaakt kan helaas niet retour.

Wanneer je jouw bestelling wilt retourneren, verzoeken wij u de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld binnen 14 dagen je retour aan via ons contactformulier.

  2. Pak het pakket goed en stevig in, gebruik het liefst de originele verpakking.

  3. Voorzie de doos van onderstaande gegevens:
    OPMAATZAGEN.nl
    O.v.v. Retouren
    De Schutterij 26
    3905 PL Veenendaal
    Nederland
    Ordernr: 1000xxxxx

  4. Stuur of breng je pakket terug naar onze zagerij in Veenendaal.

 

Herroepingsrecht

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de producten fysiek in bezit krijgt. Na de melding dat je van de aankoop afziet heb je nog 14 dagen om het product te retourneren. 

 

Retourneren van de order per post

Je dient zelf het pakket voldoende te frankeren. 

Kan ik de accessoires retourneren?

Als je jouw bestelling wilt retourneren of ruilen, doen we daar niet moeilijk over. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst, zonder reden. Alles wat op maat is gemaakt kan helaas niet retour.

Wanneer je jouw bestelling wilt retourneren, verzoeken wij u de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld binnen 14 dagen je retour aan via ons contactformulier.

  2. Pak het pakket goed en stevig in, gebruik het liefst de originele verpakking.

  3. Voorzie de doos van onderstaande gegevens:

    OPMAATZAGEN.nl
    O.v.v. Retouren
    De Schutterij 26
    3905 PL Veenendaal
    Nederland

    Ordernr: 1000xxxxx

  4. Stuur of breng je pakket terug naar onze zagerij in Veenendaal.

Herroepingsrecht
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de producten fysiek in bezit krijgt. Na de melding dat je van de aankoop afziet heb je nog 14 dagen om het product te retourneren. 

Retourneren van de order per post
Je dient zelf het pakket voldoende te frankeren. 

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Onze maatwerk producten, speciaal voor jou gemaakt, kunnen helaas niet retour!