• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bezorgen en afhalen

Afhaallocaties

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja zeker! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of gratis wilt afhalen. Kleine en grote bestellingen kunnen altijd gratis afgehaald worden bij onze zagerij in Veenendaal. Onze zagerij is centraal gelegen vlakbij de A12 en A30. Kleine bestellingen kunnen ook gratis bij onze partner DESTIL afgehaald worden. 

Bekijk hier onze afhaallocaties.

Bestelling volgen

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

We leveren op maat gezaagd hout en plaatmateriaal al vanaf 3 werkdagen bij je thuis. Tijdens het bestelproces kun je zelf de gewenste leverdatum kiezen. Lees hier meer over onze levertijden en bestel eenvoudig!

Ik heb geen e-mail ontvangen van de transporteur, wat kan ik doen?

Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van onze transporteur, raden we je aan om het volgende te doen.

  1. Controleer je spam folder. Het kan zijn dat de e-mail van de transporteur in je spam folder terecht is gekomen.

  2. Is dit niet het geval? Dan heeft jouw bestelling onze zagerij waarschijnlijk nog niet verlaten. Pak je orderbevestiging erbij en controleer de leverdatum.

Wanneer de leverdatum van jouw bestelling is verlopen en je nog geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woonachtig bent. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.

Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.

We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te laten bezorgen maar helaas hebben wij geen invloed op het proces van onze transporteur.

 

Levering in België
Lees hier meer.

Bezorgproblemen

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt jouw pakket op een ander tijdstip opnieuw aangeboden of bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorg afspraak?

Onze transporteurs komen speciaal voor u. Wanneer u niet thuis bent wordt de rit opnieuw ingepland en afhankelijk van het postcode gebied waarin u woonachtig bent kan dit één tot meerdere werkdagen vertraging oplopen. Is het echter een noodgeval? Dan vragen we u rechtstreeks contact op te nemen met onze transporeur van de Hoef (koeriersdienst) of Br8 (maatwerk vakkenkasten) om de afspraak in overleg te verzetten.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Als jouw bestelling nog niet is bezorgd, raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen.

  1. Controleer de e-mail van de transporteur
    De avond voor levering ontvang je een e-mail van de transporteur die jouw bestelling komt bezorgen. Hierin vind je informatie over het tijdslot waarin zij komen bezorgen of een track & trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox terecht komen.

    Controleer wat de status is van jouw bestelling. Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur en de levertijd van jouw bestelling al is verlopen, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

  2. Controleer het bezorgadres
    Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

  3. Controleer je brievenbus
    Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.

Hebben bovenstaande stappen niet geholpen en is het nog steeds onduidelijk waar jouw bestelling zich bevindt? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We helpen je graag!

Levertijden

Hoe werkt een snelle of express levering?

Kies in de product configurator of in de winkelwagen de gewenste levertijd. Dit kan al vanaf 3 werkdagen. In de checkout kies je vervolgens de gewenste leverdag. 

Ik kan niet kiezen voor snelle of express levering, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat de snelle of express levering niet beschikbaar is. Controleer in de winkelwagen of je voor een snelle of express levering gekozen hebt. Is dit niet het geval, wijzig de levertijd in de winkelwagen en controleer opnieuw of de datum beschikbaar is in de checkout.

 

Is de snelle of express levering niet beschikbaar, dan:

  1. Hebben we het bestelde materiaal niet op voorraad 

  2. Vertraagd één van de artikelen de levering

  3. Zit onze productie vol, waardoor we op dit moment niet sneller kunnen leveren.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet sneller leveren. Je kunt in dit geval enkel voor de standaard levering kiezen.

Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Wanneer je los hout of plaatmateriaal bestelt is het helaas niet mogelijk om vooraf een tijdvak te kiezen. Voor het bezorgen van een meubel is dit wel mogelijk! 

Hout- en plaatmateriaal
Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds, na 19:00 uur, per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Hierop hebben wij helaas geen invloed.

Meubels
Nadat jouw maatwerk meubel is overgedragen aan onze transporteur, nemen zij per e-mail contact met je op. Vervolgens kan je zelf een dag en tijdvak kiezen welke past bij de planning van jouw klus. 

Mijn gewenste leverdag staat er niet tussen, wat nu?

Het kan voorkomen dat jouw gewenste leverdag niet beschikbaar is. Controleer in de winkelwagen of je voor een snelle of express levering gekozen hebt. Is dit niet het geval, wijzig de levertijd in de winkelwagen en controleer opnieuw of de datum beschikbaar is in de checkout.

Is de snelle of express levering niet beschikbaar, dan:

  1. Hebben we het bestelde materiaal niet op voorraad. 

  2. Vertraagd één van de artikelen de levering.

  3. Zit onze productie vol, waardoor we op dit moment niet sneller kunnen leveren.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet sneller leveren. Je kunt in dit geval enkel de beschikbare leverdagen aanvinken.

Transporteur

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?

Dit is helaas niet mogelijk. Onze transporteurs zijn (nog) niet voldoende ingesteld om levering op de waddeneilanden te realiseren.

Met welke transporteur verzenden jullie?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt de bijbehorende transporteur geselecteerd. Benieuwd met welke transporteur je bestelling verzonden kan worden? Bekijk onze pagina met meer informatie over onze verzendmethodes.

 

Pakketpost - via DPD
Kleine bestellingen verzenden wij als pakket met onze transporteur DPD. 

 

Koeriersdienst - via Van de Hoef Logistiek
Lange items of grote bestellingen verzenden wij per koeriersdienst met onze transporteur Van de Hoef Logistiek. 

 

Koeriersdienst - via Br8
Maatwerk meubels verzenden wij met onze transporteur Br8. Br8 is gespecialiseerd in meubeltransport. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt deze met één of twee bezorgers geleverd. 

 

Verzendmethode en tarieven

Dien ik voor ontvangst te tekenen?

Bij aflevering wordt altijd om een handtekening gevraagd. Daardoor weten we zeker dat de bestelling bij jou en/of op het juiste adres is afgeleverd.

Hoe kan ik hoge verzendkosten besparen?

We bieden diverse alternatieven aan om jouw bestelling alsnog snel en gemakkelijk in huis te hebben, zonder hoge verzendkosten te hoeven betalen. 


Tip 1: Kom (of laat) je grote bestellingen bij ons ophalen in Veenendaal! Helemaal gratis.

Tip 2: Haal je kleine bestelling op bij een van onze afhaallocaties o.a. in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Hilversum. 

Tip 3: Bestel kleinere afmetingen; zo kunnen we je bestelling met de pakketpost versturen.

Tip 4: Breid je bestelling uit! Vanaf 500,- euro zijn de verzendkosten 34.95 euro en boven de 1.000,- euro incl. btw zelfs gratis!

Tip 5: Combineren: Als je binnenkort van plan bent nog een project uit te voeren kan je dit mooi in 1 keer bestellen. Maak een account aan of log in en sla je winkelwagen op om deze op een later moment verder te bewerken.

Tip 6: Samen bestellen. Misschien heb je een kennis of buurman welke ook van plan is aan de slag te gaan met gezaagd hout en plaatmateriaal. Bestel je zaagwerk samen en laat het op 1 adres bezorgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendtarieven variëren per bestelling. Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt de bijbehorende bezorgmethode geselecteerd. We doen ons best de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. 

Hout en plaatmateriaal
Ons systeem berekent automatisch de verzendkosten over jouw complete bestelling. Deze worden in de laatste stap van het bestelproces weergegeven. Let daarbij op de afmetingen van de individuele items, want één enkel item kan de bezorgmethode beïnvloeden en de verzendkosten verhogen. Zit er een item tussen welke langer is dan 250,0 cm of is het pakket zwaarder dan ca. 25,0 kg? Dan moeten wij de bestelling met een koeriersdienst leveren. Dit resulteert in hogere verzendkosten. 

Verzendtarieven
Pakketpost - kleine bestelling

1 pakket: NL 9,95
2 of meer: NL 19,95 

Gewicht: tot 25,0 kg per pakket
Max lengte: 250,0 cm
Gordelomvang: 295,0 cm per pakket

Koeriersdienst - grote bestelling
Bestelwaarde tot 500,- euro incl. btw: NL 54,95 euro 
Bestelwaarde tussen 500,- euro en 1.000,- incl. btw: NL 34,95 euro

Het verzenden van grote en zware houten panelen is lastig. Om de risico's op beschadigingen zo klein mogelijk te houden pakken wij de items voorzichtig in en bezorgen wij deze met een koeriersservice op speciaal geprepareerde karren. We komen met een kleine vrachtwagen en kunnen overal leveren. Om deze service te waarborgen zijn de verzendkosten hiervoor hoger.

Alle bestellingen die niet met de pakketpost kunnen.

Gewicht: > 25,0 kg per pakket
Lengte: > 250,0 cm
Gordelomvang: > 295,0 cm per pakket

Meubels
Alle meubels in ons assortiment worden gratis bezorgd. 

Levering in België
Lees hier meer.

Wil jij verzendkosten besparen? Kies dan voor gratis afhalen bij één van onze afhaallocaties. Kleine en grote bestellingen kunnen altijd gratis afgehaald worden bij onze zagerij in Veenendaal. Onze zagerij is centraal gelegen vlakbij de A12 en A30. Kleine bestellingen kan je ook gratis bij onze partner DESTIL afhalen. Lees meer meer over onze afhaallocaties.