• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Betalen

Bestellen met BTW

Kan ik als ondernemer mijn BTW terug krijgen?

Ja zeker! Voer voor het afronden van je betaling je BTW nummer in. Deze wordt direct gevalideerd waardoor het BTW bedrag in mindering wordt gebracht op je bestelling. 

Mijn BTW nummer wordt niet herkend, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder!

  1. Controleer of je geen typefout hebt gemaakt, waardoor ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend.

  2. Is dat niet het geval? Dan gaat er wellicht iets fout tijdens de validatie. Wanneer ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend, kunnen we op dat moment helaas geen BTW vrije levering realiseren.

Probeer het ook eens in een andere browser. Lukt dit ook niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen naar een oplossing!

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Onze genoemde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

Betaalmogelijkheden

Kan ik achteraf betalen?

Betaal met je creditcard om veilig achteraf te betalen. Bestel snel en eenvoudig hout of plaatmateriaal op maat!

Kan ik met creditcard betalen?

Ja zeker! Je kunt gebruik maken van creditcard van MasterCard of VISA. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, wordt je bestelling voorbereid en verstuurd wanneer gereed. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast. Betaal je via creditcard dan heb je alle gegevens nodig die op de kaart vermeld staan: het creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC code. Als je dat hebt ingesteld kan het ook zo zijn dat je een wachtwoord moet invullen. De gegevens van jouw MasterCard of Visa worden veilig verwerkt.

Kan ik op rekening betalen?

Helaas is het niet mogelijk om op rekening te betalen. Bekijk hier onze diverse betaalmogelijkheden.

Welke betaalmethode accepteren jullie?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Bekijk hier de betaalmogelijkheden.

Overige
Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals VVV bonnen, op afbetaling of middels acceptgiro.

Betaling mislukt of geweigerd

Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Als de betaling niet is gelukt krijg je automatisch een betalingsherinnering. Deze kun je dan betalen om de bestelling alsnog af te ronden. Daarna ontvang je de orderbevestiging per mail.

Wordt de verbinding na het betalen verbroken? Zodra je hebt betaald krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

 

Gaat er alsnog iets mis? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we je kunnen helpen bij het afronden van je bestelling!

 

Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!

  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  3. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Facturen

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

E-mail bevestiging inclusief factuur
Wanneer je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail met daarbij de factuur toegevoegd. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

 

Mijn account omgeving
Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je ieder moment je factuur en bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account en te klikken op ‘mijn facturen’. 

Ga naar de login pagina

 

Zijn bovenstaande opties niet beschikbaar? We kunnen een kopie van de factuur ook digitaal toesturen. Hiervoor hebben we de naam of e-mailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst nodig en een ordernummer. Op die manier kunnen we je snel helpen!

Stuur een factuur verzoek in