• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Bestelling wijzigen

Ik wil enkele items annuleren in mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je annulerings-verzoek door.

Ik wil mijn bezorg- of factuuradres wijzigen, hoe doe ik dat?

Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door. Wij streven ernaar je wijziging op werkdagen binnen 2 werkdagen te behandelen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit kan enkel wanneer de lopende bestelling nog niet in productie is. Lees hier meer.

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Dit hangt af van de status van jouw bestelling en/of we het door jou gekozen materiaal op voorraad hebben. Wil je de bezorgdatum van jouw bestelling wijzigen? Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Kan ik mijn lopende bestelling wijzigen. Zo ja, hoe?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen, wat te controleren is via ons contactformulier. Zo niet, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.