• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Bestelling status

Ik heb de orderbevestiging niet ontvangen, wat kan ik doen?

E-mail bevestiging
Wanneer je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail met daarbij de factuur toegevoegd. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.

Mijn account omgeving
Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je ieder moment je bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account.

Zijn bovenstaande opties niet beschikbaar? We sturen de orderbevestiging graag opnieuw! Hiervoor hebben we de naam of e-mailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst nodig en een ordernummer. Op die manier kunnen we je snel helpen! Neem direct contact met ons op via ons contactformulier.

Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woonachtig bent. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.

Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.

België

Let op: onze transporteur Van de Hoef Logistiek bezorgt niet dagelijks in België. Bezorging door Van de Hoef Logistiek in België is daarom op afspraak. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, nemen zij contact met je op een om definitief levermoment in te plannen.

We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te laten bezorgen maar helaas hebben wij geen invloed op het proces van onze transporteur.