• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Bestelling plaatsen

Ben ik verplicht een account aan te maken voor mijn bestelling?

Nee dit is zeker niet verplicht, maar wel handig! Zo kun je jouw bestellingen altijd en overal terugvinden en de volgende keer nóg sneller bestellen! Maak hier jouw account aan!

De prijs is gewijzigd, kan ik mijn bestelling plaatsen voor de oude prijs?

We zijn genoodzaakt de prijzen aan te houden die onze website op het moment van betalen aangeeft. We hopen je alsnog te mogen helpen. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

De winkelwagen doet raar, hoe los ik dit op?

Dat is vervelend. We helpen je graag verder!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies, leeg je cache of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk!

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!

  1. Ga naar de pagina van het product welke je wilt bestellen.

  2. Klik op de groene button ‘Start met bestellen’.

  3. Doorloop de stappen in de product configurator en plaats het materiaal in je winkelwagen.

  4. Klik op ‘Nieuw plaatmateriaal toevoegen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Ik wil bestellen’ om je bestelling af te ronden.

  5. Vul je gegevens in en kies de gewenste bezorg- of afhaaldatum.

  6. Controleer je bestelling en kies een betaalmethode.

  7. Nadat je alles hebt ingevuld en gecontroleerd kun je akkoord gaan met de algemene voorwaarden en met de groene button ‘Bestelling betalen’ de bestelling plaatsen.

  8. Je komt op de transactie pagina van ons betaalsysteem. Wanneer de betaling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Bekijk ons assortiment

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat je browser verouderd is of dat er een tijdelijke storing is ontstaan. Ging er iets mis tijdens het betalen? Lees dan hier verder. Lukt het bestellen om een andere reden niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier contactformulier. We helpen je graag!

Is het plaatsen van mijn bestelling gelukt?

Wanneer de betaling van je bestelling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik korting krijgen?

We strooien doorgaans niet met korting. Heb je een groot aantal van dezelfde stuks met een totale orderwaarde boven de 1000,-? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Deze korting geldt alleen op ons hout en plaatmateriaal.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Jazeker!

Lopende bestelling: Controleer via ons contactformulier of wijzigen nog mogelijk is. Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk je wijziging door.

Nieuwe bestelling: Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven op welk adres jouw bestelling bezorgd mag worden.

Kan ik mijn winkelwagen opslaan?

Ja zeker! Sla je winkelwagen op door een account aan te maken. Ook kan je de winkelwagen naar jezelf mailen, zodat je deze later verder af kan maken. Hoe doe je dit?

  1. Ga naar de winkelwagen

  2. Scroll naar beneden en klik op 'winkelwagen e-mailen' of 'Winkelwagen opslaan in account'

Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Onze transporteurs bezorgen in heel Nederland en België, behalve op de Waddeneilanden. Is jouw adres nieuw? Dan kan het zijn dat jouw adres nog niet bekend is in ons systeem. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag verder!

Mijn kortingscode werkt niet, hoe los ik dit op?

Dit kan meerdere redenen hebben:

  • De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
    Kopieer je kortingscode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken!

  • De kortingscode is verlopen
    Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Waarom wordt er een verwerkingsbijdrage berekend?

Wij berekenen een verwerkingsbijdrage om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de verwerking van jouw bestelling. Dit doen we alleen indien de totale waarde van je bestelling onder de 25,- blijft. Wanneer je bestelling boven dit minimum bedrag uitkomt, komt de verwerkingsbijdrage automatisch te vervallen.

Worden de reststukken meegeleverd?

De reststukken worden niet meegeleverd. Je ontvangt en betaalt alleen het hout- of plaatmateriaal wat je daadwerkelijk bij ons besteld. Door onze milieubewuste manier van produceren gebruiken of hergebruiken we tot 95% van elke plaat en blijft het restmateriaal tot een minimum beperkt. 

Heb je extra proefstukje nodig? Voeg dan een sample of een klein stukje hout toe aan je bestelling!