• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bestellen

Advies en hulp bij bestellen

Controleren jullie de bestelling ook?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud van jouw bestelling. Ons advies is om de materialen, afmetingen en afwerkingen altijd goed te controleren voordat je overgaat tot bestellen. Zo weet je zeker dat alles klopt. Plaats hier eenvoudig je bestelling!

Geven jullie ook klusadvies?

We geven niet direct klusadvies maar we werken eraan om je online zo goed mogelijk te adviseren waardoor je zelf je klus kunt realiseren. 

Bestelling annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Geef de annulering door via ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel spoedig mogelijk beoordelen of je bestelling al is verwerkt en of wijzigen nog mogelijk is. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Bestelling plaatsen

Ben ik verplicht een account aan te maken voor mijn bestelling?

Nee dit is zeker niet verplicht, maar wel handig! Zo kun je jouw bestellingen altijd en overal terugvinden en de volgende keer nóg sneller bestellen! Maak hier jouw account aan!

De prijs is gewijzigd, kan ik mijn bestelling plaatsen voor de oude prijs?

We zijn genoodzaakt de prijzen aan te houden die onze website op het moment van betalen aangeeft. We hopen je alsnog te mogen helpen. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

De winkelwagen doet raar, hoe los ik dit op?

Dat is vervelend. We helpen je graag verder!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies, leeg je cache of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk!

Hoe kan ik mijn winkelwagen opslaan?

Ga naar jouw winkelwagen en kies voor 'winkelwagen e-mailen' of 'Winkelwagen opslaan in account'. Op deze manier kun je jouw winkelwagen altijd en overal bekijken!

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!

  1. Ga naar de pagina van het product welke je wilt bestellen.

  2. Klik op de groene button ‘Start met bestellen’.

  3. Doorloop de stappen in de product configurator en plaats het materiaal in je winkelwagen.

  4. Klik op ‘Nieuw plaatmateriaal toevoegen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Ik wil bestellen’ om je bestelling af te ronden.

  5. Vul je gegevens in en kies de gewenste bezorg- of afhaaldatum.

  6. Controleer je bestelling en kies een betaalmethode.

  7. Nadat je alles hebt ingevuld en gecontroleerd kun je akkoord gaan met de algemene voorwaarden en met de groene button ‘Bestelling betalen’ de bestelling plaatsen.

  8. Je komt op de transactie pagina van ons betaalsysteem. Wanneer de betaling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Ga naar ons hout en plaatmateriaal overzicht.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat je browser verouderd is of dat er een tijdelijke storing is ontstaan. Ging er iets mis tijdens het betalen? Lees dan hier verder. Lukt het bestellen om een andere reden niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag! 

Is het plaatsen van mijn bestelling gelukt?

Wanneer de betaling van je bestelling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik korting krijgen?

We strooien doorgaans niet met korting. Heb je een groot aantal van dezelfde stuks met een totale orderwaarde boven de 1000,-? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Deze korting geldt alleen op ons hout en plaatmateriaal.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja zeker! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven op welk adres jouw bestelling bezorgd mag worden. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

Kan ik mijn winkelwagen opslaan?

Ja zeker! Sla je winkelwagen op door een account aan te maken. Ook kan je de winkelwagen naar jezelf mailen, zodat je deze later verder af kan maken. Hoe doe je dit?

  1. Ga naar de winkelwagen

  2. Scroll naar beneden en klik op 'winkelwagen e-mailen' of 'Winkelwagen opslaan in account'

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Dan kan zeker! Wij accepteren creditcards vanuit alle landen. Wil je jouw bestelling in één van onderstaande landen laten bezorgen bestel dan via onderstaande webshops:

Duitsland / Deutschland

Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Onze transporteurs bezorgen in heel Nederland en België, behalve op de Waddeneilanden. Is jouw adres nieuw? Dan kan het zijn dat jouw adres nog niet bekend is in ons systeem. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag verder!

Mijn kortingscode werkt niet, hoe los ik dit op?

Dit kan meerdere redenen hebben:

  • De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
    Kopieer je kortingcode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken!

  • De kortingscode is verlopen
    Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Waarom wordt er een verwerkingsbijdrage berekend?

Wij berekenen een verwerkingsbijdrage om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de verwerking van jouw bestelling. Dit doen we alleen indien de totale waarde van je bestelling onder de 25,- blijft. Wanneer je bestelling boven dit minimum bedrag uitkomt, komt de verwerkingsbijdrage automatisch te vervallen.

Start direct met bestellen

Worden de reststukken meegeleverd?

De reststukken worden niet meegeleverd. Je ontvangt en betaalt alleen het hout- of plaatmateriaal wat je daadwerkelijk bij ons besteld. Door onze milieubewuste manier van produceren gebruiken of hergebruiken we tot 95% van elke plaat en blijft het restmateriaal tot een minimum beperkt. 

Heb je extra proefstukje nodig? Voeg dan een sample of een klein stukje hout toe aan je bestelling! 

Bekijk ons hout- en plaatmateriaal overzicht.

Bestelling status

Ik heb de orderbevestiging niet ontvangen, wat kan ik doen?

E-mail bevestiging
Wanneer je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail met daarbij de factuur toegevoegd. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

Mijn account omgeving
Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je ieder moment je bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account.
Ga naar de login pagina 

Zijn bovenstaande opties niet beschikbaar? We sturen de orderbevestiging graag opnieuw! Hiervoor hebben we de naam of e-mailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst nodig en een ordernummer. Op die manier kunnen we je snel helpen! Neem direct contact met ons op via ons contactformulier.

Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat aangegeven wanneer je het pakket kan verwachten. Dit kan binnen een bereik van dagen zijn of een specifieke leverdatum. Dit is afhankelijk van het gebied waarin je woonachtig bent. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.

Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Nadat je pakket door onze transporteur in behandeling is genomen, is je track & trace code actief geworden en kun je jouw pakket volgen.


België

Let op: onze transporteur Van de Hoef Logistiek bezorgt niet dagelijks in België. Bezorging door Van de Hoef Logistiek in België is daarom op afspraak. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, nemen zij contact met je op een om definitief levermoment in te plannen.

 

We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te laten bezorgen maar helaas hebben wij geen invloed op het proces van onze transporteur. 

Bestelling wijzigen

Ik wil enkele items annuleren in mijn lopende bestelling, kan dat?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Geef de wijziging door via ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk beoordelen of je bestelling al is verwerkt en of wijzigen nog mogelijk is. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Ik wil mijn bezorg- of factuuradres wijzigen, hoe doe ik dat?

Geef de adreswijziging zo snel mogelijk door via ons contactformulier. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij streven ernaar je wijziging op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag te behandelen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lopende bestelling, kan dat?

Dat kan tot maximaal 3 werkdagen voor de geselecteerde leverdatum. Om te voorkomen dat er dubbele verzendkosten betaald worden, adviseren we dit op de volgende manier te bestellen:

  • Vul de winkelwagen met de gewenste items

  • Selecteer 'afhalen Veenendaal' tijdens het bestellen

  • Geef duidelijk aan dat je bestelling samengevoegd moet worden met je huidige bestelling via het opmerkingenveld in de checkout, net voordat de bestelling betaald wordt. Vergeet hierbij niet je huidige ordernummer te vermelden!

 

Op deze manier breng je ons ervan op de hoogte dat de bestelling samengevoegd moet worden. Wij zullen er dan voor zorgen dat de twee bestellingen gezamenlijk bezorgd worden. Zodra je bestellingen zijn samengevoegd, ontvang je een bevestiging per mail. Mogelijk komen er extra verzendkosten bij wanneer de tweede bestelling in een andere verzend categorie valt ten opzichte van de originele bestelling. Daarnaast kan de leverdatum wijzigen, wanneer we de tweede bestelling niet op tijd kunnen produceren.

Worden wij niet op de hoogte gesteld via bovenstaande route of via een separate mail, dan zijn we genoodzaakt achteraf extra verzendkosten in rekening te brengen. 

 

Verwerkingsbijdrage
Valt jouw tweede bestelling onder de 25,-? Dan wordt er een verwerkingsbijdrage. Breng ons hiervan op de hoogte via ons contactformulier. We komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Dit hangt af van de status van jouw bestelling en of we het door jou gekozen materiaal op voorraad hebben. Wil je de bezorgdatum van jouw bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk laten weten of we de bezorgdatum nog kunnen aanpassen. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden!

Kan ik mijn lopende bestelling wijzigen. Zo ja, hoe?

Dit is enkel mogelijk wanneer de order nog niet in productie is genomen. Controleer hier of je bestelling al in productie is.

Eigen kenmerk

Hoe voeg je een eigen kenmerk toe?

In de product configurator kun je in de laatste stap een eigen kenmerk toevoegen aan jouw product. Het eigen kenmerk wordt vermeld op de sticker die op jouw product wordt geplakt. Wanneer het materiaal wordt bezorgd, weet je precies welk onderdeel het is. Dat is écht handig!

Ga direct door naar ons hout en plaatmateriaal om te ontdekken welke houtsoorten wij kunnen leveren.

Kan ik de individuele platen labelen?

Ja zeker! In de product configurator kun je in de laatste stap een eigen kenmerk toevoegen aan de verschillende onderdelen van jouw bestelling. We plakken standaard op elk onderdeel een sticker met daarop: de houtsoort, afmetingen, afwerkingen en het eigen kenmerk. Wanneer het materiaal wordt bezorgd, weet je precies welk onderdeel het is. Dat is écht handig!

Offerte aanvragen

Ik heb een offerte ontvangen, maar deze klopt niet. Kan ik deze zelf wijzigen?

Dat kan! Via de link in de e-mail kan je de offerte openen. Je komt dan terecht op onze website waar je vervolgens de inhoud van je winkelwagen kunt aanpassen. De prijs veranderd direct mee en zo bestel je snel en gemakkelijk online alles op maat!

Kan ik een offerte aanvragen?

Onze webshop is onze offertetool, de prijzen worden live berekend. Je kan gemakkelijk alle plaatmaterialen en afmetingen zelf invoeren in de product configurator. Lees hier hoe onze product configurator werkt. 

 

Heb jij een groot project en veel verschillende afmetingen nodig? Vraag eenvoudig een offerte aan via onze handige zaaglijst:

  1. Bekijk ons assortiment en beslis vooraf welke houtsoorten, diktes, maten en afwerkingen jij nodig hebt om je project te laten slagen.

  2. Download vervolgens onze zaaglijst downloaden. Hier noteer je precies wat je nodig hebt!

  3. Nadat je alles hebt ingevuld en gecontroleerd, sla je de zaaglijst op.

  4. Ga daarna naar ons contactformulier en vul de gevraagde gegevens in.

  5. Voeg de zaaglijst toe aan het contactformulier, door onderaan de pagina het bestand te uploaden.

  6. Wanneer je alles hebt ingevuld klik je op versturen! 

 

We streven ernaar om op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag na je aanvraag een offerte toe te sturen.