Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Onze showroom
Heb jij jouw TOSIZE Furniture droommeubel op onze webshop zien staan, maar lukt het niet met de laatste details? Dan zijn wij er voor je om je verder te helpen! Dit kan via een telefonische of video afspraak, of je kan langskomen in onze showroom. Ook hebben we de meestgestelde vragen hieronder voor je verzameld, zo kan jij misschien direct al verder met de voorbereidingen! Het formulier om een telefonische, video- of showroomafspraak te maken vind je onder de veelgestelde vragen.
Een vraag over onze zaagservice of de plaatmaterialen die je op maat kunt bestellen? Stuur dan je vraag in via ons contactformulier. Advies over alle type houtsoorten of een eigen DIY-project is niet beschikbaar via een showroomafspraak.
Veelgestelde vragen
Klik op de vraag voor meer informatie:
- Kan ik een TOSIZE Furniture meubel als roomdivider gebruiken?
- Kan ik een TOSIZE Furniture meubel aan de muur hangen?
- Kunnen jullie ook lades toevoegen aan de kast?
- Hoe leveren jullie een TOSIZE Furniture meubel?
- Kunnen jullie ook spotjes of spotgaten aanbrengen een TOSIZE Furniture kast?
- Kan ik een mijn tv in een TOSIZE meubel ophangen?
- Hoe meet ik de ruimte voor mijn kast?
Een afspraak maken
De showroom is elke woensdag tot en met zaterdag geopend op afspraak. Reserveer hieronder een tijdvak!
Ons adres
We verwelkomen je graag in onze showroom om samen jouw unieke meubel samen te stellen! Ons adres is:
De Schutterij 26
3905 PL Veenendaal
Nederland
(gratis parkeren)