• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Transporteurs

Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt de bijbehorende transporteur geselecteerd. We doen ons best de transportkosten zo laag mogelijk te houden. Klik hier voor meer informatie over onze transporteurs en verzendtarieven.

Onze transporteurs bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Voor België geldt een andere bezorging, lees hier meer.  

Ben jij benieuwd wanneer jouw bestelling geleverd wordt? Lees hier hoe je jouw bestelling kan volgen.

Veelgestelde vragen

Bezorgen jullie overal in Nederland?

Wij leveren helaas niet op de waddeneilanden. Dit is helaas niet mogelijk. Onze transporteurs zijn (nog) niet voldoende ingesteld om levering op de waddeneilanden te realiseren.

Met welke transporteur verzenden jullie?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt de bijbehorende transporteur geselecteerd. Benieuwd met welke transporteur je bestelling verzonden kan worden? Bekijk onze pagina met meer informatie over onze Verzendmethode en tarieven.

Pakketpost - via DPD
Kleine bestellingen verzenden wij als pakket met onze transporteur DPD. 

Koeriersdienst - via Van de Hoef Logistiek
Lange items of grote bestellingen verzenden wij per koeriersdienst met onze transporteur Van de Hoef Logistiek.

Koeriersdienst - via AdHoc
Maatwerk meubels verzenden wij met onze transporteur AdHoc. AdHoc is gespecialiseerd in meubeltransport. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt deze met één of twee bezorgers geleverd. 

Ik heb geen e-mail ontvangen van de transporteur, wat kan ik doen?

Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van onze transporteur, raden we je aan om het volgende te doen.

  1. Controleer je spam folder. Het kan zijn dat de e-mail van de transporteur in je spam folder terecht is gekomen.

  2. Is dit niet het geval? Dan heeft jouw bestelling onze zagerij waarschijnlijk nog niet verlaten. Pak je orderbevestiging erbij en controleer de leverdatum.

Wanneer de leverdatum van jouw bestelling is verlopen en je nog geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

DPD

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt jouw pakket op een ander tijdstip opnieuw aangeboden of bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!

Van de Hoef

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging wordt jouw kar mee teruggenomen. Onze transporteur van de Hoef communiceert de avond van te voren een tijdsslot van maximaal 3 uur met de verwachte levertijd, ook sturen zij een half uurtje van voor het moment van leveren een update over de status. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!

AdHoc

Onze meubels worden op afspraak bezorgd. We zullen het tijdstip vooraf overleggen en je kan ervan uitgaan dat we op dat moment bij je zijn! 

Bekijk alle veelgestelde vragen