• Gratis op maat gezaagd
  • Vanaf 3 werkdagen, vanaf 9,95 en gratis > 1.000,-

Klantenservice

Contactgegevens

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Lees hieronder hoe je via onze product configurator stap voor stap een bestelling kunt plaatsen. Kom je er toch niet uit? Bekijk dan onze veelgestelde vragen.

In onze webshop kun je in enkele stappen op maat gezaagd hout en plaatmateriaal bestellen. Kies het gewenste hout of plaatmateriaal en start direct met het configureren van jouw product. Het configureren bestaat uit enkele keuzes:

  1. De dikte

  2. De vorm

  3. De afmetingen

  4. De afwerking (optioneel)

  5. De aantallen en voeg optioneel een eigen kenmerk toe

Na deze stappen heb je de mogelijkheid om het materiaal in je winkelwagen te plaatsen en direct af te rekenen of om verder te winkelen.

Start direct met bestellen

Veelgestelde vragen

Ben ik verplicht een account aan te maken voor mijn bestelling?

Nee dit is zeker niet verplicht, maar wel handig! Zo kun je jouw bestellingen altijd en overal terugvinden en de volgende keer nóg sneller bestellen! Maak hier jouw account aan!

De prijs is gewijzigd, kan ik mijn bestelling plaatsen voor de oude prijs?

We zijn genoodzaakt de prijzen aan te houden die onze website op het moment van betalen aangeeft. We hopen je alsnog te mogen helpen. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

De winkelwagen doet raar, hoe los ik dit op?

Dat is vervelend. We helpen je graag verder!

  1. Wanneer je via je smartphone onze website bezoekt, kan het nuttig zijn om te checken of je niet door je databundel heen bent. Hierdoor kan je verbinding zo traag worden, dat sommige sites niet laden. Is dit niet het geval? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies, leeg je cache of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  2. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk!

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!

  1. Ga naar de pagina van het product welke je wilt bestellen.

  2. Klik op de groene button ‘Start met bestellen’.

  3. Doorloop de stappen in de product configurator en plaats het materiaal in je winkelwagen.

  4. Klik op ‘Nieuw plaatmateriaal toevoegen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Ik wil bestellen’ om je bestelling af te ronden.

  5. Vul je gegevens in en kies de gewenste bezorg- of afhaaldatum.

  6. Controleer je bestelling en kies een betaalmethode.

  7. Nadat je alles hebt ingevuld en gecontroleerd kun je akkoord gaan met de algemene voorwaarden en met de groene button ‘Bestelling betalen’ de bestelling plaatsen.

  8. Je komt op de transactie pagina van ons betaalsysteem. Wanneer de betaling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Ga naar ons hout en plaatmateriaal overzicht.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat je browser verouderd is of dat er een tijdelijke storing is ontstaan. Ging er iets mis tijdens het betalen? Lees dan hier verder. Lukt het bestellen om een andere reden niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag! 

Is het plaatsen van mijn bestelling gelukt?

Wanneer de betaling van je bestelling is afgerond ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Kan ik korting krijgen?

We strooien doorgaans niet met korting. Heb je een groot aantal van dezelfde stuks met een totale orderwaarde boven de 1000,-? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Deze korting geldt alleen op ons hout en plaatmateriaal.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja zeker! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven op welk adres jouw bestelling bezorgd mag worden. Ga naar ons assortiment hout en plaatmateriaal en bestel eenvoudig!

Hoe kan ik mijn winkelwagen opslaan?

Ga naar jouw winkelwagen en kies voor 'winkelwagen e-mailen' of 'Winkelwagen opslaan in account'. Op deze manier kun je jouw winkelwagen altijd en overal bekijken!

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Dan kan zeker! Wij accepteren creditcards vanuit alle landen. Wil je jouw bestelling in één van onderstaande landen laten bezorgen bestel dan via onderstaande webshops:

Duitsland / Deutschland

Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Onze transporteurs bezorgen in heel Nederland en België, behalve op de Waddeneilanden. Is jouw adres nieuw? Dan kan het zijn dat jouw adres nog niet bekend is in ons systeem. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag verder!

Mijn kortingscode werkt niet, hoe los ik dit op?

Dit kan meerdere redenen hebben:

  • De kortingscode is niet zichtbaar in je winkelwagen
    Kopieer je kortingcode uit de mail die je van ons hebt ontvangen en voeg deze toe in de check-out. Als het goed is zou de kortingscode nu moeten werken!

  • De kortingscode is verlopen
    Dat is vervelend! Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Waarom wordt er een verwerkingsbijdrage berekend?

Wij berekenen een verwerkingsbijdrage om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de verwerking van jouw bestelling. Dit doen we alleen indien de totale waarde van je bestelling onder de 25,- blijft. Wanneer je bestelling boven dit minimum bedrag uitkomt, komt de verwerkingsbijdrage automatisch te vervallen.

Start direct met bestellen

Worden de reststukken meegeleverd?

De reststukken worden niet meegeleverd. Je ontvangt en betaalt alleen het hout- of plaatmateriaal wat je daadwerkelijk bij ons besteld. Door onze milieubewuste manier van produceren gebruiken of hergebruiken we tot 95% van elke plaat en blijft het restmateriaal tot een minimum beperkt. 

Heb je extra proefstukje nodig? Voeg dan een sample of een klein stukje hout toe aan je bestelling! 

Bekijk ons hout- en plaatmateriaal overzicht.

Kan ik mijn winkelwagen opslaan?

Ja zeker! Sla je winkelwagen op door een account aan te maken. Ook kan je de winkelwagen naar jezelf mailen, zodat je deze later verder af kan maken. Hoe doe je dit?

  1. Ga naar de winkelwagen

  2. Scroll naar beneden en klik op 'winkelwagen e-mailen' of 'Winkelwagen opslaan in account'

Hoe kan ik een account aanmaken?

Ben je een nieuwe klant? Welkom! Je kan gemakkelijk een account aanmaken door naar inloggen te gaan en te klikken op ‘account aanmaken’. Heb je je winkelwagen al vol? Maak gemakkelijk een account aan via de laatste stap voordat je je bestelling definitief plaatst. Vul je gegevens in en vink op de checkout pagina ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan. 

Wanneer je jouw gegevens hebt verstuurd ontvang je een bevestiging per e-mail. Let op, deze e-mail kan in je spambox terecht komen.

Controleren jullie de bestelling ook?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud van jouw bestelling. Ons advies is om de materialen, afmetingen en afwerkingen altijd goed te controleren voordat je overgaat tot bestellen. Zo weet je zeker dat alles klopt. Plaats hier eenvoudig je bestelling!

Geven jullie ook klusadvies?

We geven niet direct klusadvies maar we werken eraan om je online zo goed mogelijk te adviseren waardoor je zelf je klus kunt realiseren. 

Ik heb de orderbevestiging niet ontvangen, wat kan ik doen?

E-mail bevestiging
Wanneer je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail met daarbij de factuur toegevoegd. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

Mijn account omgeving
Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je ieder moment je bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account.
Ga naar de login pagina 

Zijn bovenstaande opties niet beschikbaar? We sturen de orderbevestiging graag opnieuw! Hiervoor hebben we de naam of e-mailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst nodig en een ordernummer. Op die manier kunnen we je snel helpen! Neem direct contact met ons op via ons contactformulier.

Kan ik de individuele platen labelen?

Ja zeker! In de product configurator kun je in de laatste stap een eigen kenmerk toevoegen aan de verschillende onderdelen van jouw bestelling. We plakken standaard op elk onderdeel een sticker met daarop: de houtsoort, afmetingen, afwerkingen en het eigen kenmerk. Wanneer het materiaal wordt bezorgd, weet je precies welk onderdeel het is. Dat is écht handig!

Hoe voeg je een eigen kenmerk toe?

In de product configurator kun je in de laatste stap een eigen kenmerk toevoegen aan jouw product. Het eigen kenmerk wordt vermeld op de sticker die op jouw product wordt geplakt. Wanneer het materiaal wordt bezorgd, weet je precies welk onderdeel het is. Dat is écht handig!

Ga direct door naar ons hout en plaatmateriaal om te ontdekken welke houtsoorten wij kunnen leveren.

Ik heb een offerte ontvangen, maar deze klopt niet. Kan ik deze zelf wijzigen?

Dat kan! Via de link in de e-mail kan je de offerte openen. Je komt dan terecht op onze website waar je vervolgens de inhoud van je winkelwagen kunt aanpassen. De prijs veranderd direct mee en zo bestel je snel en gemakkelijk online alles op maat!

Kan ik een offerte aanvragen?

Onze webshop is onze offertetool, de prijzen worden live berekend. Je kan gemakkelijk alle plaatmaterialen en afmetingen zelf invoeren in de product configurator. Lees hier hoe onze product configurator werkt. 

 

Heb jij een groot project en veel verschillende afmetingen nodig? Vraag eenvoudig een offerte aan via onze handige zaaglijst:

  1. Bekijk ons assortiment en beslis vooraf welke houtsoorten, diktes, maten en afwerkingen jij nodig hebt om je project te laten slagen.

  2. Download vervolgens onze zaaglijst downloaden. Hier noteer je precies wat je nodig hebt!

  3. Nadat je alles hebt ingevuld en gecontroleerd, sla je de zaaglijst op.

  4. Ga daarna naar ons contactformulier en vul de gevraagde gegevens in.

  5. Voeg de zaaglijst toe aan het contactformulier, door onderaan de pagina het bestand te uploaden.

  6. Wanneer je alles hebt ingevuld klik je op versturen! 

 

We streven ernaar om op werkdagen binnen 2 werkdagen werkdag na je aanvraag een offerte toe te sturen.

 

Kan ik achteraf betalen?

Betaal met je creditcard om veilig achteraf te betalen. Bestel snel en eenvoudig hout of plaatmateriaal op maat!

Kan ik met creditcard betalen?

Ja zeker! Je kunt gebruik maken van creditcard van MasterCard of VISA. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, wordt je bestelling voorbereid en verstuurd wanneer gereed. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast. Betaal je via creditcard dan heb je alle gegevens nodig die op de kaart vermeld staan: het creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC code. Als je dat hebt ingesteld kan het ook zo zijn dat je een wachtwoord moet invullen. De gegevens van jouw MasterCard of Visa worden veilig verwerkt.

Kan ik op rekening betalen?

Helaas is het niet mogelijk om op rekening te betalen. Bekijk hier onze diverse betaalmogelijkheden.

Welke betaalmethode accepteren jullie?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Bekijk hier de betaalmogelijkheden.

Overige
Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals VVV bonnen, op afbetaling of middels acceptgiro.

Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Als de betaling niet is gelukt krijg je automatisch een betalingsherinnering. Deze kun je dan betalen om de bestelling alsnog af te ronden. Daarna ontvang je de orderbevestiging per mail.

Wordt de verbinding na het betalen verbroken? Zodra je hebt betaald krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

 

Gaat er alsnog iets mis? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we je kunnen helpen bij het afronden van je bestelling!

 

Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat kan ik doen?

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!

  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.

  3. Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij staan klaar om jou verder te helpen!

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

E-mail bevestiging inclusief factuur
Wanneer je bestelling is geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail met daarbij de factuur toegevoegd. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail. 

 

Mijn account omgeving
Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je ieder moment je factuur en bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account en te klikken op ‘mijn facturen’. 

Ga naar de login pagina

 

Zijn bovenstaande opties niet beschikbaar? We kunnen een kopie van de factuur ook digitaal toesturen. Hiervoor hebben we de naam of e-mailadres van de persoon die de bestelling heeft geplaatst nodig en een ordernummer. Op die manier kunnen we je snel helpen!

Stuur een factuur verzoek in

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja zeker! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je aangeven of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of gratis wilt afhalen. Kleine en grote bestellingen kunnen altijd gratis afgehaald worden bij onze zagerij in Veenendaal. Onze zagerij is centraal gelegen vlakbij de A12 en A30. Kleine bestellingen kunnen ook gratis bij onze partner DESTIL afgehaald worden. 

Bekijk hier onze afhaallocaties.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

We leveren op maat gezaagd hout en plaatmateriaal al vanaf 3 werkdagen bij je thuis. Tijdens het bestelproces kun je zelf de gewenste leverdatum kiezen. Lees hier meer over onze levertijden en bestel eenvoudig!

Hoe werkt een snelle of express levering?

Kies in de product configurator of in de winkelwagen de gewenste levertijd. Dit kan al vanaf 3 werkdagen. In de checkout kies je vervolgens de gewenste leverdag. 

Ik kan niet kiezen voor snelle of express levering, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat de snelle of express levering niet beschikbaar is. Controleer in de winkelwagen of je voor een snelle of express levering gekozen hebt. Is dit niet het geval, wijzig de levertijd in de winkelwagen en controleer opnieuw of de datum beschikbaar is in de checkout.

 

Is de snelle of express levering niet beschikbaar, dan:

  1. Hebben we het bestelde materiaal niet op voorraad 

  2. Vertraagd één van de artikelen de levering

  3. Zit onze productie vol, waardoor we op dit moment niet sneller kunnen leveren.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet sneller leveren. Je kunt in dit geval enkel voor de standaard levering kiezen.

Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Wanneer je los hout of plaatmateriaal bestelt is het helaas niet mogelijk om vooraf een tijdvak te kiezen. Voor het bezorgen van een meubel is dit wel mogelijk! 

Hout- en plaatmateriaal
Op de dag dat jouw bestelling is overgedragen aan onze transporteur, ontvang je ‘s avonds, na 19:00 uur, per e-mail een track & trace code of een tijdsindicatie wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Hierop hebben wij helaas geen invloed.

Meubels
Nadat jouw maatwerk meubel is overgedragen aan onze transporteur, nemen zij per e-mail contact met je op. Vervolgens kan je zelf een dag en tijdvak kiezen welke past bij de planning van jouw klus. 

Mijn gewenste leverdag staat er niet tussen, wat nu?

Het kan voorkomen dat jouw gewenste leverdag niet beschikbaar is. Controleer in de winkelwagen of je voor een snelle of express levering gekozen hebt. Is dit niet het geval, wijzig de levertijd in de winkelwagen en controleer opnieuw of de datum beschikbaar is in de checkout.

Is de snelle of express levering niet beschikbaar, dan:

  1. Hebben we het bestelde materiaal niet op voorraad. 

  2. Vertraagd één van de artikelen de levering.

  3. Zit onze productie vol, waardoor we op dit moment niet sneller kunnen leveren.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet sneller leveren. Je kunt in dit geval enkel de beschikbare leverdagen aanvinken.

Hoe bestel ik hout of plaatmateriaal met een afwerking?

Dat doe je bij het product zelf. Wanneer je de afmetingen hebt ingevoerd kun je heel eenvoudig in de stap ‘afwerkingen’ per zijde aangeven welke afwerking je wilt. Zelfs combinaties zijn mogelijk! Bestel eenvoudig jouw gewenste hout of plaatmateriaal. Loop je vast? Bekijk hier hoe je stap voor stap een op maat gezaagd item toegevoegd aan je winkelwagen.

Kan ik korting krijgen wanneer ik veel dezelfde stuks bestel?

Wanneer je meerdere stuks van dezelfde grootte besteld, kunnen wij hier een staffelkorting op toepassen. We bieden een staffelkorting aan vanaf 10 dezelfde items. Neem contact met ons op via ons contactformulier voor meer informatie.

Wat is de minimale prijs per stuk?

De minimale stukprijs is € 3,500, € 10,- of € 20,- afhankelijk van het soort materiaal dat je hebt geselecteerd. Klik hier om je winkelwagen te vullen.

Wat is het minimale afname bedrag?

Het minimale afname bedrag is 25,-. Wanneer de totale waarde van je bestelling onder de 25,- blijft wordt er een verwerkingsbijdrage in rekening gebracht. Zodra de waarde van je bestelling boven de 25,- komt, vervalt de verwerkingsbijdrage.

Voeg extra plaatmateriaal aan mijn winkelwagen toe.

Het product dat ik wil bestellen is niet beschikbaar, wat kan ik doen?

Dat kan meerdere redenen hebben:

  • Is het product tijdelijk niet beschikbaar?
    Dan kan je dat product tijdelijk niet bestellen. We doen ons best continuïteit te bieden in ons assortiment, maar soms lukt dit niet. Je kan dan bij het product aangeven of je op de hoogte gehouden wilt worden wanneer het product weer beschikbaar is. We sturen je een update per mail zodra het product weer beschikbaar is.

  • Het product is helemaal niet meer beschikbaar
    Dat betekend dat we niet langer de continuïteit van het product kunnen waarborgen en dit uit hebben moeten zetten. Het product is niet langer beschikbaar.
Hoe bestel ik een 3D vorm?

Dat doe je door bij jouw gekozen plaatmateriaal een 3D vorm te selecteren in de product configurator. Je voert vervolgens de gewenste afmetingen in en wij doen de rest! Bestel eenvoudig hout of plaatmateriaal in jouw gewenste 3D vorm. Wees je er wel van bewust dat we 3D vormen als flatpacks versturen.

Hoe bestel ik hout of plaatmateriaal in een specifieke vorm?

Dit is heel eenvoudig! Tijdens het bestellen wordt gevraagd in welke vorm je het plaatmateriaal nodig hebt. Klik de juiste vorm aan en vul daarna de bijbehorende afmetingen in. Ga direct naar ons assortiment.

Kan mijn bestelling uit één plaat gezaagd worden?

Dit kunnen we niet garanderen. Je bestelling wordt gecombineerd met andere bestellingen om zo optimaal mogelijk te zagen. Hier gebruiken we tot wel 95% van de plaat! Echter kunnen we hierdoor niet garanderen dat jouw materiaal uit één plaat wordt gezaagd.

Benieuwd naar ons assortiment? Bekijk hier alle hout en plaatmaterialen.

Betaal ik verzendkosten voor een sample?

Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht wanneer je één of meerdere samples besteld. Bestel hier je sample!

Hoe bestel ik een sample van hout of plaatmateriaal?
Hoe bestel ik een sample van hout of plaatmateriaal?

Je bestelt een sample heel eenvoudig door bij de houtsoort zelf op de pagina, bovenaan het bestelproces, te klikken op ‘bestel een sample’.

Bekijk hier alle hout en plaatmaterialen

Hoeveel kost een sample?

De prijs voor een sample is 2,50 euro en de verzendkosten zijn gratis. Snel een sample bestellen? Ga hier naar ons assortiment hout en plaatmateriaal!

Bekijk alle veelgestelde vragen